piątek, 15 grudnia 2017

7 idealnych zapachów pod choinkę + INFO!

Szukasz idealnego zapachu na prezent, ale nie wiesz jaki wybrać? Ja takie znam! W tym poście przeczytasz o 7 zapachach idealnych na prezent zarówno dla osób, u których nie znasz upodobania zapachowe jak i dla tych, których znasz bardzo dobrze. Nie przedłużam i lecimy dalej!


1. Baker's Vanilla


OPIS:
Jest to zapach średnio waniliowy i czuć taką naturalną wanilię, a nie brzydką i sztuczną. Osobiście uważam ten zapach jako całoroczny i bez problemu można go palić rano jak i wieczorem. Ja zazwyczaj palę go sobie w ciągu dnia i nie przeszkadza mi przy jedzeniu, a w domu ładnie pachnie. Myślę, że jest to jeden z nielicznych zapachów, który można kupić każdemu, a zwłaszcza osobie, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z świecami. 

NUTY ZAPACHOWE:
wanilia, drzewo sandałowe, fasolka tonka, słodycz, smakołyk

DLA KOGO? 
Każdego

2. Egyptian Cotton

OPIS:
Zapach świeżo wypranych i wypłukanych bawełnianych ręczników. Proszek i płyn w zapachach ziołowo lawendowych. Zapach przyjemny, nie za mocny, a do tego idealny na każdy dzień niezależnie od pory roku. Zapach spodoba się na pewno każdej Pani domu, która dba o czystość w swoich "czterech kątach". Słyszałam wiele dobrego i jak tylko odpaliłam ten zapach to byłam zakochana. Cudeńko.

NUTY ZAPACHOWE:
świeża bawełna, ozon, proszek, zioła, lawenda, piżmo, aldehyd

DLA KOGO? 
Każdego

3. Comfy Sweater

OPIS:
Mocna mieszanka kwiatów i owoców, a także drzewnych dodatków. Dla mnie jest to zapach czystych koców i swetrów, które nosimy kiedy na dworze jest śnieg. Zapach lekko pudrowy. Cały czas przypomina mi on miłe uczucia, może nawet chwile z dzieciństwa na wsi. Myślę, że spodoba się każdej osobie, która lubi mocne zapachy, ale również takie "ciepłe".

NUTY ZAPACHOWE:
wełna, proszek, cynamon, wanilia, owoce, kwiatowe, drzewo sandałowe, drewno cedrowe, piżmo

DLA KOGO? 
lubiących mocne zapachy
4. Apple Pie

OPIS:
Dla mnie jest to zapach świeżo upieczonej szarlotki i jeszcze gorącej. Piękny zapach dla osób, które kochają ciasta, a przedewszystkim szarlotkę. Mniam. Nie jest on przesadzony cynamonem i nuty zapachowe są ładnie i równo rozłożone. Super grają ze sobą.

NUTY ZAPACHOWE:
pieczone jabłko, cynamon, miód, goździk, masło, waniliowy, brązowy cukier

DLA KOGO? 
lubiących cynamon i szarlotkowe zapachy

5. Vanilla Latte

OPIS:
Jest to zapach świeżo zaparzonego espresso z syropem waniliowo tofii, a obok leżą ciasteczka kakaowe. Piękny zapach dla kawoszy. Ja nie mogę przestać jej palić i dodaje mi dużo energii. Zwłaszcza rankiem kiedy jestem zaspana. Idealnie sprawdza się zarówno w małych pomieszczeniach jak i dużych.

NUTY ZAPACHOWE:
mokka, smakołyk, rum, toffi, kakao, wanilia

DLA KOGO? 
kawoszy
6. Hot Chocolate

OPIS:
Gorąca, mleczna czekolada z syropem waniliowym i kilogramem białego cukru. Tak pachnie ten zapach. Jest obłędny. Pisałam o nim już na blogu tutaj jeżeli jest ktoś zainteresowany tym zapachem.

NUTY ZAPACHOWE:

ciepła czekolada, bita śmietana, kakao w proszku, mleko, cukier biały, wanilia

DLA KOGO? 
czekoladoholików
7. Coconut Snowflake

OPIS:
Zapach świeżo wyciągniętych z piekarnika maślanych ciasteczek z wiórkami kokosowymi, polanymi całą toną słodkiego lukru. Mniam. Co prawda ja tutaj nie czuję mięty, ale w nutach zapachowych jest. Za to masło, wanilię i cukier czuć całą masę.  

NUTY ZAPACHOWE:
orzech kokosa, mięta pieprzowa, masło, marshmallow, wanilia

DLA KOGO? 
dla osób lubiących ciasteczkowe zapachy




INFO!
Kochani sklep kringle.pl (link) postanowił zrobić promocję i przy zamówieniach powyżej 59zł wysyłka gratis kurierem UPS do domu! Zajrzyjcie szybciutko do sklepu bo na prawdę można znaleźć fajne promocje i zapachy idealne pod choinkę :) Warto skorzystać! Promocja trwa tylko do 17.12.2017r. 

2 komentarze: