piątek, 15 grudnia 2017

Kringle Candle >> Baker's Vanilla

Nazwy wosków z Kringle budzą we mnie wiele emocji. Niektóre takie jak Mango czy Pink Grapefruit są oczywiste i wiadomo co mniej więcej można się po nich spodziewać, ale nazwy takie jak Storm Front czy Baker's Vanilla mają w sobie nutę tajemniczości i nie wiadomo czego się spodziewać. Właśnie dzisiaj przychodzę do was z woskiem Baker's Vanilla, który jest w moim domu częstym gościem.


Opis producenta
"Starannie opracowany w oparciu o naturalne nasiona, ten bogaty, ciemny aromat w połączeniu z wyraźnymi, słodkimi nutami górnymi tworzy doskonałą harmonię."



Moje zdanie



Nie da się ukryć, że jest to zapach średnio waniliowy, ale nie jest on zapachem sztucznym i toaletowym. Osobiście uwielbiam waniliowe choinki do samochodu i wtedy są one sztuczne, ale ten zapach jest inny. Bardzo długo się wahałam i nie byłam pewna czy chcę go zamówić, ale kiedy w końcu to zrobiłam nie pożałowałam.  Zapach jest świeży i waniliowy, ale dzięki swojej lekkości i naturalności jest idealny do sypialni czy salonu. Prócz wanilii wyczuwam tutaj też lekkie nuty drzewa sandałowego, który przełamuje słodki aromat wanilii. Zapach nie jest mdły więc pozwoli się zrelaksować w chłodniejsze wieczory :) Polecam wypróbować bo jest piękny. Rzadko spotykam zapachy przy których mogę jeść i nie przeszkadza mi świeca. Ten zapach jest idealny do palenia przez cały rok i o każdej porze dnia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz