sobota, 16 grudnia 2017

Aggy's Handicrafts >> Strawberries & Cream i Pina Colada?

Kochani jakiś czas temu dostałam do przetestowania 12 wosków, które są własnoręcznie wyrabiane w Anglii przez Polki. Mowa o piękych woskach marki Aggy's Handicrafts. Postanowiłam, że stworzę 6 postów o tych woskach i w każdym z nich przedstawię Wam po 2 zapaszki. Jesteście gotowi?? Dzisiaj na pierwszy ogień idzie Truskawka z śmietaną i Pina Colada.


Jako pierwszy wosk odpaliłam truskawkę ze śmietaną. Jako, że w sypialni mój narzeczony spał to zabrałam kominek do salonu i tam go odpaliłam. Na początku wosk wydawał mi się bardzo dziwny. Długa, a nawet bardzo długo się rozpuszczał, a do tego jego konsystencja była gęsta. Taki a'la kisiel. Byłam w szoku i nie wiedziałam jak się zachować, ale paliłam dalej. Po jakiś 15 minutach wosk już się normalnie rozpuścił, a w pokoju pachniało pysznym truskawkowym syropem na kaszel i dużą ilością bitej śmietany ubijanej na cukrze pudrze. Pycha. Wojtek jak wstał szybko zapytał co tak pachnie i czy robiłam coś z truskawkami. Zapach bardzo realny. Polecam go wypróbować.



Na drugi ogień poszła Pina Colada. Co do tego zapachu to mam mocno mieszane uczucia gdyż na sucho pachnie bardziej ananasem, ale po odpaleniu już pachnie mocno wiórkami kokosowymi, a ananasa prawie w ogóle nie czuć. Kolejnym rozczarowaniem jest to, iż po 15 minutach nic nie czułam. Nawet byłam w drugim pokoju w oknie by oczyścić nos i jak weszłam do pokoju to niestety nie wyczuwałam zapachu. 

Jeżeli jesteście zainteresowani tymi woskami to znajdziecie je tutaj oraz na instagramie tutaj

Buziaki i do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz