poniedziałek, 11 września 2017

Wygraj woski Kringle Candle :)

Witajcie kochani ponownie na moim blogu :)) Dzisiaj przychodzę do Was z rozdaniem :) Zapraszam do wspólnej zabawy, w której można wygrać 2 woski marki Kringle Candle :) Myślę, że fajnie by było mieć w domu coś jesiennego by umilić sobie wieczór :)


Regulamin
1. By wygrać woski wystarczy być publicznym obserwatorem na moim blogu www.zapachnadzis.blogspot.com i zostawić pod tym postem komentarz, że bierzecie udział i akceptujecie regulamin.
2. Dodatkowy los otrzymujecie jeżeli publicznie obserwujecie mojego instagrama @zapachnadzis i w komentarzu pod tym postem napiszecie nazwę swojego instagrama, z którego obserwujecie mój instablog.
3. Kolejny dodatkowy los otrzymasz jeżeli zaprosisz koleżankę lub kolegę do tego rozdania i napisze ona, że jest tutaj dzięki Tobie.
4. Udział mogą brać osoby, które ukończyły 18 rok życia
5. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
6. Sponsorem nagrody jestem ja.
7. W rozdaniu musi wziąć udział minimum 10 osób by zostało one rozstrzygnięte.
8. Rozdanie trwa do 8.10.2017 i wyniki ogłoszę w ciągu 5 dni od jego zakończenia.
9. Do wygrania są 2 woski Kringle Candle.




POWODZENIA :)

13 komentarzy:

  1. Biorę udział i akceptuję regulamin :)
    obserwuję na Instagramie jako eddieegger :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział oraz akceptuję regulamin.
    Mój instagramie @terpikk

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział i akceptuję regulamin😊 Na instagramie obserwuję jako @malowana_ksiezniczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział i akceptuję regulamin. Na instagramie obserwuję jako @grawitacja_jest_ok. Jestem tu dzięki xMadine (ig terpsonik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział i akceptuję. Obserwuję na instagramie jako @natalia.8855

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział i oczywiście akceptuję regulamin, a mój instagram to @wero3435

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział i obserwuję na instagramie jako malezyciee.blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział. Akceptuję Regulamin
    Obserwuję na Instagramie i blogu jako:dorotadziubdziela

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział i akceptuje regulamin.
    Na Insta obserwuje jako shoppingladypl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział i akceptuje regulamin :)
    Instagram obserwuję jako patka.czer

    OdpowiedzUsuń