czwartek, 14 grudnia 2017

Kringle Candle >> Hot Chocolate

Która z nas nie lubi gorącej czekolady?? Myślę, że większość z nas ją uwielbia i jak byśmy mogły to piłybyśmy ją co wieczór. Niestety jak wiadomo jest to bomba kaloryczna, a co za tym idzie częstsze spożywanie tego boskiego napoju pójdzie nam w boczki. Jako, że unikam słodyczy jak ognia przez moją nadwagę to kiedy mam smaka na czekoladę sięgam po Hot Chocolate od Kringle Candle.

Hot Chocolate to połączenie gorącej czekolady z bitą śmietaną, wanilią i mlekiem, ale nie zabraknie tu również dużej ilości białego cukru.



Ten zapach należy do bardzo słodkich i mocnych. Dla wielu może wydawać się on bardzo mdły. Niestety zapachy czekoladowe zazwyczaj są bardzo mocne i mdłe. Dla mnie ten zapach jest mocny, ale swoimi walorami zapachowymi skrada moje serce za każdym razem kiedy po niego sięgam. Niestety muszę go palić w dużym pokoju bo w sypialni zapach wypełnia pomieszczenie w mniej niż 5 minut i może rozboleć głowa. Co ciekawe to kiedy odpalam ten zapach ochota na słodkie mi odchodzi gdyż moje zmysły są wypełnione czekoladowo słodyczową nutą. Jest to idealny pomysł na odwyk słodyczowy. Kiedy masz ochotę na czekoladę to odpal ten wosk, a szybko przestaniesz o niej myśleć w sensie nie będziesz chciała jej zjeść. Nasze zmysły się "najedzą" czekolady, a my nie przybędziemy ani grama na wadze :)



Idealny na zimowe dni jak i pod choinkę dla czekoladożerców :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz