środa, 8 listopada 2017

8 zapachów Kringel Candle idealnych na prezent

Kochani coraz szybciej zbliżają się święta Bożego Narodzenia, a wraz z nimi dylematy odnośnie prezentów dla bliskich. Rok temu dostałam pod choinkę 2 duże świece Kringle Candle i dla mnie jako osoby, która lubi się otulać zapachami był o strzał w 10. Dlatego przychodzę do was z 10 zapachami marki Kringle Candle, które mogą być dobrym pomysłem pod choinkę. Starałam się stawiać na zapachy ładne i nie kombinowane, które każdemu mogą pasować.


1. Baker's Vanilla


Wyobraźcie sobie połączenie zapachu świeżego biszkopta z olejkiem waniliowym. Dla mnie ten zapach właśnie tak pachnie. Jest delikatny i tak naprawdę nie spotkałam się jeszcze z osobą, której ten zapach by przeszkadzał. Nawet mojej siostrze się podobał, a ona kręci nosem na wiele zapachów. Na pewno będzie dobrym pomysłem dla osób, które lubią delikatne zapachy jak i dla tych co lubią mocne. Dla mnie ten zapach jest całoroczny i nadaje się idealnie zarówno na lato jak i zimę.

2. Lily Of The Valley


Ten zapach będzie idealny dla osób, które lubią zapachy kwiatowe. Moja mama takie lubi i rok temu na moje 25 lecie dostała tą świecę za to, że mnie urodziła. Zapach jest średnio mocny, ale za to jest to idealne odzwierciedlenie świeżych i majowych konwalii. Myślę, że osoby, które lubią kwiaty pokochają ten zapach od pierwszego powąchania. Osobiście się nawet zastanawiam nad tym zapachem, ale na szczęście jak jeżdżę do mojej mamy to sobie go odpalamy :)


3. Vanilla Latte


Zapach waniliowej kawy nie należy do najbezpieczniejszych, ale za to jest zapachem idealnym dla typowych kawoszy. Na pewno spodobałyby się tym, którzy na samom myśl o kawie się „rozpływają”. Mam koleżankę, która jak czuje zapach kawy to od razu to kupuje i nawet szuka perfum z nutami kawy. Więc jeżeli macie w swoim otoczeniu osobę, która lubi kawowe zapaszki to polecam tą świecę.

4. Eucalyptus Mint


Ten zapach również nie jest dla każdego. Osobiście bardzo stronię od zapachów ziołowych prócz tych miętowych. Jako, że lubię zapach mięty, a eukaliptusa tak średniawo to postanowiłam kiedyś wypróbować ten zapach. Dla mnie jest on naprawdę ciekawy. Propozycja ta będzie dobrym pomysłem na prezent dla osoby, która lubi zapachy miętowe i ziołowe.

5. Dew Drops


Wiecie jak to pachnie? Jak zapach porannej, wiosennej rosy w niedziele o 6 rano kiedy wychodzimy na spacer z pieskiem, a słoneczko dopełnia piękny urok zieleni. Cisza, spokój, śpiew wróbelków i innych ptaszków. Tak dla mnie pachnie ten zapach, typową wiosenną rosą. Wg mnie to zapach dla wszystkich.

6.Grey


„Grey łączy w sobie pewną siebie mieszankę owoców cytrusowych, kwiatów, drzew egzotycznych i piżma. Przebłyski wanilii i bonu tonka stanowią bardzo elegancką bazę.” Tymi słowami marka Kringle Candle opisuje ten zapach i na prawdę pospisuję się pod tym. Zapach idealny zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet lubiące męskie nuty. Dla mnie ten zapach jest szczególny gdyż tak pachnie mój tato. Jak by wylał na siebie słynną męską wersję zapachu 1 MILLION Paco Rabanne i odpalił papierosa. Tak właśnie dla mnie w skrócie pachnie ten zapach.

7.Gold & Cashmere


To jest dla mnie hit nad hitami zapachów jeżeli chodzi o markę Kringel Candle. Taka perełeczka, którą każdy powinien wypróbować. Zapach słodki, ale z nutą kwasowości. W świecy zostały połączone olejki drewniane, cytrusowe, waniliowe, cukrowe jak i piżmowe. Nawet już pisałam o tym zapachu tutaj.

8. Warm Cotton


To kolejna propozycja praktycznie dla każdego. Zapach świeżo wypranych bawełnianych ręczników w kwiatowo cytrusowym płynie do płukania sprawia, że zapach jest nie mocny, ale za to bardzo miły dla nosa.


A wy jakie zapachy polecacie na prezent?

1 komentarz:

  1. Baker's vanilla i Grey'a znam tylko z wosków, ale bardzo mi odpowiadały. Jestem ciekawa jak pachnie gold cashmere oraz konwalie :-D

    OdpowiedzUsuń