czwartek, 16 listopada 2017

Village Candle >> Mandarin Agarwood

Marka Village zagościła w moim domu dopiero we wrześniu tego roku, kiedy dostałam w prezencie swoją pierwszą średnią świecę tej marki o zapachu soli i ogórka. Tym razem w moje łapki wpadł zapach Mandarin Agarwood. Jest to jedna z 15 limitowanych świec tej jesieni dostępnych w Polsce. 



Mandarin Agarwood mamy zamknięte w przeźroczystym słoiczku o pięknym kształcie, który daje jej elegancki wygląd. Sam wosk jest w iście mandarynkowym kolorze, który idealnie pasuje do nazwy. Po otwarciu świecy widzimy 2 knoty dzięki, którym świeca szybko się rozpala i rozpuszcza wosk, a co za tym idzie szybciej uwalniają się olejki. 

Co do samego zapachu to nie jest on taki oczywisty. Według producenta w świecy znajdujemy zapach skórki mandarynki, drewna oud, wetiweri i drzewa sandałowego. Na sucho świeca pachnie bardzo mocno skórką i miąższem mandarynki, ale takiej średnio słodkiej, a w tle wyczuwamy drewniane nuty. 


Po odpaleniu w pierwszej chwili czujemy mocny zapach palonego drewna. Po 5 minutach od odpalenia świecy szukałam paczki zapałek by sprawdzić czy dobrze zgasiłam zapałkę bo był zapach jak by się paliły wszystkie zapałki. Po kolejnej chwili zaczęłam czuć zapach palących się nieużytków ( trawy na opuszczonych łąkach) co mnie zszokowało gdyż dla mnie jako dla strażaka ochotnika ten zapach jest bardzo dobrze znany i rozpoznawany. Dopiero po jakiś 15 minutach od odpalenia znikły całkowicie dymne zapachy i zaczęłam czuć słodki zapach miąższu mandarynek z słodkim syropem, a tym razem zapach drewna czuć już tylko delikatnie. Zapach bardzo szybko rozprzestrzenia się w mieszkaniu i czuć go dosłownie w każdym kącie.

Jak już czasem wspominałam mój narzeczony jest osobą, która jest bardzo wybredna co do zapachów. Ten zapach skomentował jako typowo świąteczny i spodobał mu się. Dla mnie była to radosna informacja gdyż zarówno ten zapach jak i poprzedni marki Village Candle mu się spodobał więc najwidoczniej muszę sięgnąć po więcej produktów tej marki.


Ten zapach jest dostępny w 3 wielkościach słoików w cenach 89zł, 70zł, 59zł. Wszystkie 3 warianty znajdziecie w sklepie Aromanti.pl gdzie bardzo serdecznie Was zapraszam. 


Dziękuję sklepowi Aromanti za możliwość przetestowania. 

Buziaki i do jutra :))

6 komentarzy:

  1. Bardzo kusi mnie ta mandarynka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zapach z tego co piszesz. Ja osobiście uwielbiam takie zapachy, więc na pewno się za nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do sklepu Aromanti.pl i tam na pewno znajdziesz tą świecę. Jest piękna.

      Usuń
  3. ostatnio właśnie myślałam o tym, czy by nie kupić jakiejś świeczki o zapachu mandarynek.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :) To tą polecam z czystym sumieniem

      Usuń