poniedziałek, 6 listopada 2017

Wiosenna chciej lista Country Candle

Z racji, że mam już całą masę zimowo świątecznych zapachów to przyszedł czas na zbieranie tych świeżych na wiosnę. W październiku poznałam markę Country Candle więc postanowiłam, że wiosna 2018 będzie należała do tej marki i jej zapachów. By nie robić wielkiej chciejlisty postanowiłam, że najpierw na liście znajdą się zapachy z kategorii świeże i owocowe. Choć jeszcze nie wiem czy sięgnę po duże świece czy daylighty. 


COTTON FRESH
"Puszysty, czysty, świeży, krystaliczny – przyjemny jak świeżo wyprana 
lub zupełnie nowa pościel bawełniana!"

TROPICAL WATERS
"Kolorowy kolaż egzotycznych owoców przenosi Cię na tropikalne wyspy."

COCONUT COLADA
"To Pina Colada, ale z kokosem wstrząśnięte!"

PEACH BELLINI
"Ten ożywczy koktajl to spieniona mieszanka o silnym brzoskwiniowym tonie."

LIFE'S A BEACH
"Esencją tego szczęśliwego zapachu jest zabawa w słońcu, piasku i surfingu."

GREY
"Grey wprowadza pewną mieszankę cytrusów, kwiatów, egzotycznych gatunków drewna i piżma. Esencja wanilii i fasoli stanowi elegancką podstawę."








CITRUS & SAGE
"Ostrzejsza w charakterze nuta cytrusów i szałwii, jasne akordy owocowe w połączeniu z zielonymi nutami ziołowymi dają odprężającą i odbudowującą nastrój mieszankę."

PINE & POMELO  (mam)
"Cudownie leśny z silną, nieoczekiwaną nutą cytrusową."

CILANTRO, APPLE & LIME
"Egzotyczny aromat kolendry, jabłka z dodatkiem limonki stanowią podstawę struktury i głębi tego prawdziwie owocowo-ziołowego zapachu."

MACINTOSH APPLE
"Wybraliśmy tę odmianę i stworzyliśmy czystą, nieco drażniącą nutę na część tego bardzo popularnego jabłka."

GRAPEFRUIT GINGER
"Połączenie soczystego różowego grapefruita z ostrą nutą imbiru."




LEMON RING
"Czysta esencja, radosnego, zachwycająco drażniącego Lemon Rind to zapierający dech w piersiach naturalny aromat."

HONEYDEW
"Spadziowy napad wypełni pokoje słodkim, soczystym aromatem owoców, który naprawdę nie przypomina żadnego innego."

SAGE & CEDER
"Kojące mędrcze pary doskonale komponują się z cedrem przypominającym święta i kolacje z okazji Święta Dziękczynienia."

MEDITERRANEAN FIG
"Zadziwiająca mleczna słodycz i naturalny, leśny aromat – słodki zapach figi jest prawdziwie dekadencka."

LEMON LAVENDER
"Dwa zapachy, które dostarczają energii i doskonale ze sobą współgrają. Jasna, wypełniona słodyczą cytryna w połączeniu z doskonałością lawendy."

WILD BERRY BALSAMIC
"Wyjątkowa kompozycja na bazie dzikich jagód pozwoliła uzyskać odważny i zachwycający zapach."


17 ciekawych zapachów, każdy inny i intrygujący. Aż ciężko mi zdecydować się, który pierwszy mam wypróbować więc postanowiłam, że będę szła po kolei wg tej listy. Najpierw zacznę od orzeźwiających i świeżych, a potem zacznę sięgać po te owocowe. Na obrazkach 2 razy pojawił się brzoskwiniowy zapach, ale już nie chciałam go wycinać. Do tego jest piękny i możecie go wygrać u mnie na instagramie. Wąchałam go na sucho kiedy przyszły do mnie te nagrody i na pewno sięgnę po nią przy najbliższych zakupach. Może nawet zażyczę sobie ją pod choinkę :) 

Jak wspomniałam u mnie na Instaramie @zapachnadzis nadal trwa rozdanie, w którym wygrywa aż 3 osoby i każda z nich otrzyma jedną dużą świecę PEACH BELLINI! Zasady rozdania znajdziecie tutaj!


Którego zapachu jesteście najbardziej ciekawi??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz