czwartek, 18 stycznia 2018

Country Candle >> Smoke & S'mores

Dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią o jednym z zapachów Country Candle, który budził we mnie mieszane uczucia przed nabyciem. Mowa o zapachu Smoke & S'mores. Jesteście ciekawi czy przypadł mi do gustu lub moje obawy były uzasadnione?? Zapraszam dalej


Na etykiecie widzimy krakersy słone, a pomiędzy nimi "zgrilowaną" piankę  marshmallow i kawałek czekolady. Kolor wosku jest szaro brązowy i mam wrażenie jak by przez niego bałam się śmierdzącego zapachu z dymem drewnianym. Kiedy przyszła ta świeca do mnie to od razu powaliła mnie na kolana, a obawy, że mi się nie spodoba znikły. Zapach jest średnio słodki i nie zabija słodyczą naszego węchu. Czuć w nim delikatną słodką polewę czekoladową, dużą ilość cukru i wanilii oraz coś słonego jak właśnie krakersy, ale z dużą ilością soli. Po odpaleniu czujemy się jakbyśmy byli na spotkaniu z znajomymi i zajadalibyśmy się krakersami polanymi czekoladą i waniliowymi piankami. Dość specyficzny zapach, ale za to jaki piękny. Niestety ciężko się przy nim powstrzymać od zjedzenia czegoś słonego i niestety pochłonęłam przy nim 4 babeczki bananowo orzechowe, a wolno mi dziennie maxymalnie 2.


Podsumowując powinien spodobać się każdemu kto lubi jedzeniowe zapachy, słodkie jak i tym co lubią czekoladowe zapachy, ale lekkie, a nie mocne. Dajcie znać czy mieliście ten zapach i czy się z nim polubiliście. Zajdziecie ją na stronie Kringle.pl. a do 21 stycznia 2018roku znajdziecie ją na promocji za 70,85zł co na prawdę się opłaca bo oszczędzacie około 40zł.

Do jutra :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz