poniedziałek, 4 grudnia 2017

Yankee Candle >> The Perfect Tree

Kochani dzisiaj postanowiłam przyjść do Was z jednym z iście świątecznym zapachem. Niedawno w sklepach pojawiła się nowa kolekcja Yankee Candle Q4. Jest to kolekcja, która jak zapewne się każdy domyśla ma za zadanie umilić nam święta i kojarzyć się z tym wyjątkowym czasem. Skoro święta to i choinka i właśnie dzisiaj na blogu ląduje The Perfect Tree, ale czy ten wosk odzwierciedla zapach „perfekcyjnego” drzewka jakim jest świeża choinka?


Yankee postawiło tutaj na iście iglasty kolorek wosku co jest zrozumiałe. Na etykiecie widzimy iglastą gałązkę w towarzystwie szklanej bombki i światełkami w tle. Piękny widoczek. Bardzo świąteczny, elegancki i na pierwszy rzut oka kojarzy się z świętami. Ktoś dobrze przemyślał tą etykietę.
Ostatnio czytałam wiele pochlebnych opinii o tym wosku. Przede wszystkim, że jest to zapach świeżej choinki, że nie śmierdzi kostką do toalety, że nie jest sztuczny i chemiczny. Skusiłam się na niego po tych opiniach. Co prawda nie lubię iglastych zapaszków, ale ten z chęcią chciałam wypróbować. Przyszedł 2 grudzień i postanowiłam ubrać choinkę. Z racji, że nigdy nie miałam żywego drzewka to postanowiłam odpalić ten wosk by umilić sobie klimat. Zwłaszcza, że przeczytałam tyle pochlebnych opinii na jego temat. Szybko pożałowałam tej decyzji. Już na sucho podlatywał mi odświeżaczem powietrza, ale kiedy odpaliłam to w całym domu zaśmierdziało żelowym paskiem, który nakleja się w środku muszli klozetowej. Moja druga połówka szybko zaczęła otwierać okna by wywietrzyć mieszkanie, ale niestety nie jest to takie łatwe. Musiałam długo mieć otwarte okna by wywietrzyć mieszkanie, a patrząc na temperatury na dworze również mocno wyziębić. Nigdy więcej takiego eksperymentu i smrodu w moim domku.

Mykam testować kolejne zapachy. Może teraz coś jedzeniowego??

Do jutra :)

2 komentarze:

  1. To nieciekawie z tym zapachem choinki. A przyznam że miałam ochotę na zakup tego wosku, powąchać bym go chciała na sucho, ale nie koniecznie odpalać kostkę do WC. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo :< muszę go w końcu kupić, bo skrajne opinie czytam

    OdpowiedzUsuń