poniedziałek, 18 grudnia 2017

Village Candle >> Coconut Mocha

Kocham zapach kawy i kokosa w świecach i woskach dlatego nie musiałam się długo zastanawiać nad świecą marki Village Candle o pięknej nazwie Coconut Mocha. Pomyślałam, że to połączenie musi być obłędne, ale czy takie jest?


Zapach Coconut Mocha jest limitowanych zapachem, który bez problemu znajdziecie tutaj. Jak tylko weszła ta kolekcja czytałam wiele różnych opinii. W większości ludzie opisywali tą świecę jako zapach czekolady z wiórkami kokosowymi. Jak przyszła do mnie ta świeca to bałam się ją powąchać by się nie rozczarować. Niestety na sucho czułam tylko czekoladę i kokos. Ogarnął mnie wielki smutek, ale nie poddałam się i odpaliłam. Słuchajcie paliłam ją 3 razy po 4 godziny i nic. Zero kawy. Tylko czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi, ale przy 4 odpaleniu była miła niespodzianka. KAWA!! Na reszcie wyczułam ziarenka prażonej kawy. To był moment kiedy zakochałam się w tym zapaszku. Piękny zapach świeżo zaparzonej espresso i na talerzu kostki czekolady mlecznej z wiórkami kokosa. Tak pachnie ten zapach kiedy ją dobrze rozpalimy. Obłędny.


Dziękuję sklepowi Aromanti za podarowanie mi kolejnego zapachy, który pokochałam. To już 2 zapach jaki chciałabym cały czas palić.

Buziaki i do jutra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz