piątek, 3 listopada 2017

Zapach miesiąca Yankee I połowa 2018

Od dawna wyczekiwałam na moment kiedy w internecie pojawi się informacja jakie zapachy miesiąca będą w przyszłym roku. Nareszcie jest! Co prawda wiele zapachów mnie zaskoczyło i to na prawdę na plus. Coś czuję, że szybko zbankrutuje jak tak dalej pójdzie :))


Tym razem skuszę się na pewno na woski by wypróbować te zapachy, a jak jakiś mi się spodoba bardzo mocno to wtedy sięgnę po świecę.



Tutaj taka sama sytuacja jak w przypadku stycznia. Nie miałam tych zapachów więc zamówię sobie najpierw woski, a potem może świece.


W tym miesiącu mój portfel odpocznie gdyż nie kupię żadnego z tych zapachów.


Obu zapachów jeszcze nie miałam więc na pewno zamówię woski.

Do poznania zapachu Vanilla Lime mam ostatnio jakoś nie po drodze i myślę, że ta promocja skusi mnie do zamówienia wosku, a Delicious Guava już opisywałam na blogu tutaj i zapewne zamówię świecę :)



Jeżeli chodzi o Red Raspberry na pewno zamówię wosk by poznać ten zapach, zaś o Viva Havana pisałam już na blogu tutaj i raczej nie polubiliśmy się z tym zapachem więc portfel odpocznie :)



Jak widać mój rok 2018 zacznie się wydatkami, chociaż powiem szczerze, że często korzystam z promocji Yankee bo dzięki temu poznaję nowe zapachy.

A wy na jakie zapachy się skusicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz