poniedziałek, 20 listopada 2017

Yankee Candle >> Delicious Guava

Uwielbiam zapachy owocowe w woskach, świecach, perfumach czy kosmetykach. Po samym opisie byłam bardzo ciekawa tego zapachu. Jeżeli jesteście ciekawe czy przypadł mi do gustu to zostańcie ze mną i przeczytajcie wpis do końca :)


W internecie jest opisywany jako połączenie owoców cytrusowych, mango, brzoskwini z gruszkami, jabłkami i gujawą z dodatkiem cukru. Powiem szczerze, że jak dla mnie po samym opisie mieszanka bardzo niespotykana. Owoce egzotyczne z naszymi polskimi? Brzmi ciekawie. Kiedy przyszło moje zamówienie i w ręce wpadł ten wosk od razu odkleiłam tylną naklejkę by poczuć ten zapach. Tutaj było moje pierwsze zaskoczenie. Przecież ja ten zapach znam! Tylko skąd? Chodziłam po mieszkaniu by przypomnieć sobie skąd ja mogę go znać. Kiedy weszłam do łazienki od razu mnie olśniło, że kiedyś miałam masło do ciała w tym zapachu. Po chwili postanowiłam odpalić ten wosk w kominku po czym rozpakowywałam swoje zamówienie. Po jakiejś chwili pod moim nosem przepłynęła woń mango i w tym momencie zakochałam się w tym wosku. Jako, że kocham wszystko co ma w sobie mango i kokos, to ten wosk podbił moje serce. Co parę minut wyczuwałam nowe nuty. Po mango czułam coś delikatnego, a jednocześnie słodkiego, może to właśnie gujawa? Zapach należy do bardzo owocowych i mocnych. Na pewno będzie idealny do dużych pomieszczeń, ponieważ w małych rozpyla się na tyle szybko i mocno, że staje się uciążliwy.


Jak tylko odłożę trochę kasy to zainwestuję w świecę. Zapach strzelił w moje gusta. Miałyście już ten zapach? Co o nim sądzicie?

Do jutra :)

2 komentarze: