wtorek, 21 listopada 2017

Kringle Candle >> Jingle All The Way

Kocham okres grudniowych świąt. Już od 2 listopada się do nich przygotowuję. Zazwyczaj mam tak, że w tym okresie palę mocne zapachy i kocham te z cynamonem czy czekoladą. Nazwa Jingle all the way to bez dyskusji świąteczna nazwa i jej zapach jest równie świąteczny. Ale co ma takiego w sobie, że przyciąga maniaków świątecznych zapaszków??

Jingle All The Way przede wszystkich przyciąga iście świąteczną etykietą. Czerwony materiał, srebrne dzwoneczki i zielona wstążka. 3 rzeczy, które każdego świrka na punkcie świąt przyciągnie. No i się wydało... Ja również jestem takim świątecznym świrkiem więc etykieta od razu mnie przyciągnęła. 

Zapach ten jest połączeniem jagód z cytrusami z dodatkiem jaśminu i drewna oraz takich przypraw jak cynamon i gałki muszkatołowej.  Najbardziej czuć tutaj jaśmin, mandarynki i cynamon. To takie 3 najbardziej wychodzące na pierwszy plan zapachy. Pierwszy raz zapaliłam ten zapach dzień przed swoimi urodzinami kiedy leżałam pod kocykiem i oglądałam serial. Zapach dość mocne, ale nie jest to kiler. Szybko rozprzestrzenił się po mieszkaniu dzięki czemu wszyscy poczuli klimat świąt. Więc na pewno będzie to idealny zapach na grudniowe wieczorki :)


Lubicie typowe świąteczne zapachy, które od razu kojarzą Wam się z świętami czy wolicie bardziej takie nieoczywiste? Dla mnie połączenie cynamonu i cytrusów to od razu święta. 


Buziaki i do jutra :)

2 komentarze: