niedziela, 19 listopada 2017

Yankee Candle >> Wedding Day

Ślub z weselem to jeden z ważniejszych dni dla każdej zakochanej kobiety. Od dziecka marzymy o tym dniu kiedy założymy białą, długą sukienkę i powiemy to sakramentalne TAK. Yankee Candle wyszło z woskiem oraz świecami o nazwie Wedding Day. Jesteście ciekawe jak pachnie dzień ślubu?? Ja przez 2 lata wahałam się nad kupnem tej małej białej tarty.


Wosk Wedding Day jak już wspomniałam jest w białym kolorze i myślę, że nikt nie odważyłby się zrobić go w innym. Ślub kojarzy mi się z bielą, czystością, łzami, ale zarazem uśmiechem. Ten dzień wydarzy się w moim życiu już za parę lat więc chciałabym zobaczyć jak Yankee widzi ten dzień. Zapach ten jest bardzo kwiatowy. Jak byśmy weszły do kwiaciarni pełnej białych kwiatów, a podłogi byłyby wylane białym Lenorem. Dosłownie dla mnie to tak pachnie. Świeże kwiaty i świeże pranie. Powiem szczerze, że myślałam, iż ten wosk jest delikatniejszy i nie jest taki nachalny. Niestety rzeczywistość jest przeciwieństwem tego czego oczekiwałam. Jest bardzo kwiatowy, mocny i niestety ciężki. Dla osób, które lubią kwiatowe zapachy ten wosk im przypadnie do gustu. Niestety w moim przypadku jest to lekkie rozczarowanie. Polecam go wypróbować bo warto sięgać po coś nowego.


A z czym Wam się kojarzy śłub i wesele? Jakie emocje w Was wywołuje ten dzień?

Do jutra :)

2 komentarze:

  1. Oj, też nie tego bym się spodziewała :/ Raczej tak jak piszesz, delikatnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń