piątek, 13 października 2017

Country Candle >> Mountain Sunrise

Przyszedł czas i na mnie by wypróbować zapachy marki Country Candle. Wczoraj przyszło do mnie 5 nowych zapachów z najnowszej kolekcji świątecznej-zimowej 2017. Nie mogłam się powstrzymać i od razu zaczęłam testowanie. Na pierwszy rzut poszła świeczka Mountain Sunrise. Jeżeli jesteście ciekawi jakie wrażenie zrobił na mnie ten zapach to zapraszam do dalszej części. 


Pierwsze powąchanie na sucho mnie odrzuciło. Skojarzył mi się z odświeżaczem do toalety i odłożyłam. Wieczorem pokazał narzeczonemu ten zapach i bardzo mu się spodobał. Odpaliłam świeczkę i zaczęłam oglądać serial. Po 15 minutach poczułam coś nietypowego. Jak by leśne nuty wymieszane z wanilią i cukrem pudrem. Taki lekki leśny zapach. Osobiście nie przepadam za leśnymi zapachami, ale ten wyjątkowo mnie urzekł. Dzięki leśnym nutą poczułam się jak na zimowym spacerze w lesie iglastym. Wtedy drzewa iglaste puszczają mocny aromat i czuję się jak w leśnym raju. Do tego waniliowe nuty jak z pieczonych babeczek. Po godzinie owinęłam się świąteczną pościelą i kiedy zamknęłam oczy poczułam się jak w pierwszy dzień grudniowych świąt jak wszyscy leżymy zleniwieni na kanapie i zajadamy babkę mojej mamy, a w rogu pokoju stoi kolorowo ozdobiona choinka. Może to dziwne, ale bardzo często zapachy wzbudzają we mnie wspomnienia z różnych momentów mojego życia. Zresztą pewnie już o tym wiecie jeżeli od dłuższego czasu czytacie mojego bloga. 

Proponuję nie kierować się zapachem na sucho w przypadku tej świecy gdyż nie wyczujemy w niej tej pudrowości i wanilii, a także nie poczujemy tej świątecznej otoczki jaką daje ten zapach. Proponuję wypróbować nawet jeżeli nie lubicie leśnych aromatów. 

Ten zapach znajdziecie na stronie Kringle w postaci Tealightu, małej świecy, a także średniej i dużej świecy. Proponuję już teraz tam zajrzeć i zamówić na wypróbowanie ten zapach jak i wiele innych z Country Candle. 

3 komentarze:

  1. chętnie skuszę się na jakąś świecę, za woskami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować ten zapach. Marka Country nie ma wosków.

      Usuń
    2. Ann KA to nie są woski tylko małe świeczki tzw daylight-y

      Usuń