środa, 20 września 2017

Party Lite Persimmon Cider

Jakiś czas temu na moim instagramie mogliście zobaczyć, iż postanowiłam zostać konsultantką firmy Party Lite. Co prawda zrobiłam to z myślą o sobie i zamawianiu dla siebie oraz koleżanek, a nie o robieniu biznesu. W pakiecie startowym znalazłam bohaterkę dzisiejszego wpisu czyli świecę 3 knotową w zapachu Persimmon Cider.


Świeca przychodzi do nas w kartonowym pudełku w odcieniu niebieskiego z napisami Party Lite. Po otworzeniu cudnie wyglądającego pudełeczka ukazuje nam się szklana świeca zamykana pięknym dekielkiem z wytłoczonym napisem PARTY LITE. Świeca zawiera 3 knoty ułożone w równej odległości od siebie. W pakiecie startowym dostałam zapach Persimmon Cider (Kaki Cider). W katalogu jest opisany jako połączenie słodkiej mandarynki z soczystymi owocami kaki splatane z aromatem jabłka i cynamonu. Powiem szczerze, że po samym opisie zapach wydawał mi się bardzo słodki i owocowy, ale kiedy otworzyłam tą świecę i powąchałam miałam mieszane myśli. Na początku moje nozdrza wyczuły coś ziołowego i leśnego, zaś po chwili coś słodkiego, ale nie była to ani mandarynka ani jabłko. Było to coś słodkiego, a zarazem leśnego. Zapewne był to zapach owoców kaki. Po odpaleniu zapach już lekko się zmienił. Z świecy zaczęły wydobywać się olejki słodkiej mandarynki oraz soczystego kwaśnego jabłka. Niestety cynamonu tutaj w ogóle nie czuję. Świeca ma nam starczać na około 25-45 godzin, zatem zastanawiałam się na jak długo wystarczy mi ta świeca i tutaj kolejne zaskoczenie. Świeca tworzy basen już w przeciągu godziny od odpalenia, a jednocześnie wosk bardzo wolno się wyparowuje z słoika. Jestem po około 10 odpaleniach, a świeca wygląda jak by lekko muśnięta ubytkiem. Szok i to na wielki plus.  


Cena takiej świecy to 99zł. Dostępność u konsultantek Party Lite lub w sklepach firmowych stacjonarnych. Powiem szczerze, że patrząc na czas w jakim ta świeca ma się wypalać wg producenta to cena jest wysoka, ale z drugiej strony patrząc na wygląd świecy, grafikę, wielkość oraz to jak szybko wypełnia całe mieszkanie pięknym zapachem jestem w stanie tyle za nią zapłacić. Jest na prawdę godna polecenia. Co prawda zapachów nie ma zbyt wiele do wyboru, ale za to jest 10 stałych zapachów i 10 limitowanych, które co około 3 miesiące są wymieniane. Na pewno ta świeca jest super pomysłem na prezent, ale jednocześnie wygląda przepięknie na stole w salonie. 


Ja na pewno skuszę się jeszcze na nie jedną świecę już nie wspominając, że na pewno będę chciała kupić ich inne produkty. Mam jeszcze do przetestowania ich tealighty w zapachy waniliowych pianek i wosk o zapachy soczystych, czerwonych jabłek. Jak tylko je przetestuję to podzielę się z wami moim wrażeniem o nich. Świeca najbardziej mnie interesowała więc poszła na pierwszy rzut ;)

Buziaki i do zobaczenia :)
Tymczasem zapraszam na mojego intagrama. 

1 komentarz: