poniedziałek, 4 września 2017

Kringle Candle >> Aqua

Od 3 lat w moim domu pachnie woskami i świecami różnych marek. Codziennie wieczorem zapalam jakiś zapach odpowiedni do mojego nastroju, pory roku i pogody na dworze. Codziennie inny zapach. Bardzo rzadko się zdarza bym odpaliła 2 dni pod rząd ten sam zapach. Dzisiaj przychodzę do Was z męską propozycją od Kringle Candle jaką jest  zapach Aqua. 



Wyobraźcie sobie wakacje nad czystym i cichym morzem. Takim gdzie możecie się zrelaksować i zapomnieć o codziennych problemach i troskach. Jesteście w pensjonacie mającym ogródek, a w nim pełno kwiatów i owoców bergamotki. W ręce trzymacie lemoniadę z różnych cytrusowych owoców. Czyż taki klimat nie jest wspaniały? Sama z chęcią zrelaksowałabym się w takim miejscu. 


Kiedy mam ciężki dzień, a na dworze powietrze zabija swoją wysoką temperaturą ja sięgam po zapach Aqua. Wtedy mam możliwość się zrelaksować i poczuć ten cudowny klimat, który przed chwilą wam opisałam. Zapach jest mocny, ale nie duszący i powiewa mocno męskimi nutami więc na pewno męska część waszego otoczenia nie będzie kręcić nosem na odpalony wosk, a jeżeli jesteś właśnie tą męską osóbką to kobiece grono na pewno nie będzie krzyczeć. 


Intensywność oceniłabym na 4/5. Nie jest kilerem, ale swoją mocą daje po nosie. Tak jak wspomniałam nie jest męczący mimo swojej mocy. Polecam wypróbować go w większych pomieszczeniach by oswoić się z tym zapachem. 

Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :) Wystarczy nacisnąć w prawym górnym rogu te 3 kreseczki i na liście znaleźć napis obserwuj na niebieskim tle :) 

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz