niedziela, 3 września 2017

Kringle Candle >> woskowa chciejlista jesień - zima

Aktualnie postawiłam sobie za cel wypróbowanie wszystkich, dostępnych na polskim rynku zapachów Kringle Candle. Brakuje mi już nie wiele więc myślę, że do czerwca już je poznam :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać te zapachy, które są raczej na okres jesieni i zimy kiedy wolę zdecydowanie mocniejsze zapachy. Gorąca czekolada czy espresso to na prawdę mocne zapachy, a dla mnie są strzałem w 10. Oto zapachy, których jeszcze nie poznałam, ale chcę poznać z Kringle.


1. Blueberry Muffin (dostałam próbkę)
2. Christmas Stroll
3. Cozy Christmas
4.Brandied Pumpkin
5.Buttered Rum Toddy
6. Christmas
7. Apple Chutney 
8. Apple Cider Donut
9. Apple Pumpkin
10. Archives
11. Autumn Harvest
12. Blue Spruce


13. Cinnamon Bark
14. Cortland Apple (dostałam próbkę)
15. Cozy Cabin (dostałam próbkę)
16. Fireside (dostałam próbkę)
17. Firewood
18. First Snow
19. Fresh Baked Bread
20. Frosted Cranberry
21. Frosted Mahogany (kupione)
22. Ginger Root
23. Ginger Snow Angel  (kupione)
24. Grey  (kupione)
25. Vanilla Latte(kupione)
26. Warm Cotton
27. White Pumpkin
28. White Woods
29. Winter Apple
30. Winter Wonderland


31. Slate
32. Snow-Capped Fraser
33. Spa Day
34. Spellbound
35. Spiced Apple (dostałam próbkę)
36. Touch Of Autumn


37. Midnight (dostałam próbkę)
38. Mulling Spices
39. Mystic Sands
40. Oak & Fig (dostałam próbkę)
41. Pumpkin Frosting
42. Pumpkin Sage
43. Jingle All The Way
44. Kitchen Spice
45. Kringle
46. Holiday Cookies
47. Leaves
48. Lumberjack
49. Maple Sugar


Głównie próbowałam zapachy wiosenno letnie dlatego tych jesienno zimowych jest tak dużo, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się je wypróbować :) Mieliście, któryś z tych zapachów?

1 komentarz:

  1. o jejku ile ich jest! marzy mi się ta mrożona żurawina i jakieś świąteczna jabłko :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń