piątek, 8 września 2017

Kringle Candle >> Comfy Sweater

Na dworze robi się coraz chłodniej. Zaczynamy wyciągać z szafy grubsze swetry i wtulamy się w ich miękkość. Ja prócz swoich swetrów w szafie mam również te zamknięte w słoiku :) Rok temu w moje ręce wpadła ta świeca. Zamówiłam zapach w ciemno.



Nigdy wcześniej przed zakupem nie wąchałam jej ani nie miałam wosku. W styczniu 2017 roku była na promocji jako zapach miesiąca i postanowiłam, że kupię. Najwyżej sprzedam. Niestety kiedy otworzyłam słoik to przepadłam. Moje nozdrza uderzyła ciepła wanilia wymieszana z czymś słodki, a zarazem czymś dodatkowo mocnym.


Comfy Sweater to połączenie  ciepłej i delikatnej wełny, śwież wypranej w kwiatowym proszku do prania, wypłukana w owocowym płynie, a do tego dodano zapach cynamonu, piżma, a także drzewa sandałowego i cedrowego. Jak tu się nie zakochać w takim połączeniu?


Gdy odpalam tą świecę robi mi się miło, ciepło i tak błogo. Nie potrzebuje nic więcej niż ta świeca, książka i ciepła herbatka oraz miękki koc, którym przykrywam swoje nogi.


Jeżeli lubisz "ciepłe" zapachy, ale jednocześnie mocno waniliowe to polecam ten zapach. Na pewno będzie królował tej jesieni i zimy :)

UWAGA!! 

ZAPACH COMFY SWEATER JEST ZAPACHEM MIESIĄCA WRZEŚNIA WIĘC MOŻNA TEN ZAPACH KUPIĆ ZARÓWNO W WOSKACH JAK I ŚWIECACH -20%.
ZAPRASZAM NA WWW.KRINGLE.PL

Post nie jest sponsorowany. Informacje o stronie podaje dla Was byście mogli zaoszczędzić jeżeli chcielibyście wypróbować ten zapach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz