piątek, 17 listopada 2017

Yankee Candle - Cubana mojito

Limonak + mięta + cukier = Mojito. Czy to połączenie trafi w gusta osoby, która lubi słodkie i owocowe zapachy? Zapach ten powstał wraz z kolekcją Viva Havana.  Bby poznać kubańskie mojito zapraszam do dalszej części tego wpisu.


Wosk jest w kształcie tradycyjnej tarty i ma odcień limonkowy. Jako, że Yankee ma już parę zapachów odzwierciadlające różne drinki, to co do tego mojito nie miałam złudzeń, że przypadnie mi do gustu. Kwaśna limonka połączona z masą cukru sprawia, że zapach nie jest ani mocno kwaśny ani bardzo słodki, ale mięta sprawia, że zapach jest iście świeży. Lubię sobie zapalić taki zapach rano, kiedy na dworze jest bardzo gorąco i słońce bije po oknach. W takim momencie ten wosk wprowadza takie orzeźwienie. Jak dla mnie rewelacyjny i na pewno kupię świecę by mieć na przyszły rok =) Polecam

Uwielbiam zapachy owocowe i słodkie, ale warto mieć w swojej kolekcji coś rześkiego na upalne dni. 


DO JUTRA =)

2 komentarze:

  1. chętnie go wypróbuję, bardzo lubię takie cytrusowe połączenia

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, wrzucę go na listę na lato :)

    OdpowiedzUsuń