wtorek, 10 października 2017

14 zapachów dla początkujących z Kringle Candle

Hej :) Witam cię na moim blogu "Zapach na dziś". Skoro tutaj zajrzałeś bądź zajrzałaś to znaczy, że jesteś świeżakiem w świecie kringlowych zapachów bądź szukasz inspiracji na nowe zakupy. Dzisiaj przychodzę z postem o zapachach, które uważam, że powinna poznać każda początkująca osoba z tą firmą. Co prawda nie znam jeszcze wszystkich ich zapachów, ale już na prawdę sporą ilość udało mi się przetestować. Wybierając poniższe zapachy wybierałam je z różnych kategorii jak i sprawdzałam czy nie są one wycofywane w tym roku. Z siedmiu kategorii wybierałam po 2 zapachy więc jest ich 14. Jesteś ciekawy/ciekawa jakie zapachy proponuję na początek? W takim razie zapraszam dalej :)

FRESH


W tej kategorii było ciężko wybrać 2 zapachy gdyż jest ich na prawdę sporo do wyboru. Mój wybór padł na:
- Dew drops, czyli świeży, miętowy zapach niczym wiosenna rosa. Dzięki swojej delikatności powinien znaleźć wielu zwolenników.
- Eucalyptus Mint to już ziołowe połączenie eukaliptusa i mięty. Osobiście lubię ten zapach na okres zimy kiedy łapie mnie przeziębienie.

FLORAL


Tutaj było łatwiej mi wybrać gdyż z małej ilości kwiatowych zapachów nie poznałam tylko 3. Wybrałam:
- Fresh Lilac jest mocnym zapachem, rewelacyjnie odzwierciedlającym zapach świeżego bzy rozkwitającego słoneczną wiosną. Osoby, które kochają bez na pewno pokochają ten zapach.
- French Lavender to typowa lawenda z francuskiej prowincji. Ten piękny kwiat ma na tyle charakterystyczny zapach, że chyba każdy go z nas zna. Niestety jest to aromat, który się albo kocha albo nienawidzi więc warto wypróbować ten wosk.

FRUITS


Kocham owocowe zapachy i tutah również ciężko mi było wybrać 2 zapachy. Przedewszystkim warto wypróbować:
- Concord Grape, czyli po prostu pyszny, świeży winogron z przydomowego ogrodu. Obłędny zapach i idealny na cały rok. Sama mam w dużej świecy i często po niego sięgam.
- Pink Grapefruit to zapach, który szczególnie polecam wypróbować. Większość film z woskami czy świecami ma w swojej ofercie zapach tego różowego owocu i w każdej firmie pachnie on inaczej.

GOURMET


Ta kategoria zawiera wiele perełek, ale postanowiłam zaproponować wam 2 przeciwne dla siebie zapachy. Jeden słodki i mocny, zaś drugi waniliowy, ale delikatny. Proponuję:
- Cashmere&Cocoa, który jest połączeniem delikatnego kaszmirowego sweterka z ciepłym kakao robionym na mleku z masą cukrowych pianek.
- Baker's Vanilla pachnie waniwiowymi ciasteczkami, ale z świeżo zmielonej mąki. Piękny zapach.

WARM & WOODSY


Jedna z najmocniejszych kategorii. Zapachy ujęte w niej są mocnymi i niektóre ciężkimi zapachami. Wybrałam dla Ciebie:
- Balsam Fir, który w cudowny sposób odzwierciedla zapach jodłowego lasu śnieżną zimą,
- Cozy Cabin to słodycz brązowego cukru, wanilii, cynamonu i palącego się drewna w kominku zamknięta w plastikowym słoiczku. Piękny zapach i już nie mogę się doczekać aż świeca wpadnie w moje łapki.

AUTUMN


Jesienne zapachy są ciężkie i mocne i niestety nie do końca za nimi przepadam, ale za to dyniowe zapachy wpadają w mój gust. Proponuję poznać:
- Pumpkin Patch, który zapachem dyni, cynamonu, cukry pudru przenosi nas do kuchni, w której akurat piecze się amerykański placek,
- Covered Bridge to zapach spaceru w deszczowy dzień przez park pełny opadniętych liści. Dość specyficzny zapach dlatego warto go wypróbować.

HOLIDAY


Kto nie kocha świąt i zapachów, które nam o nich przypominają? Chyba nie ma już takiej osoby. Z tej kategorii udało mi się już co nie co wypróbować i z czystym sumieniem polecam:
- Coconut Cookie, który pachnie maślanymi ciasteczkami oblanymi lukrem i obsypanymi wiórkami kokosowymi, które właśnie wyciągasz z piekarnika. Zapach obłędny i nie tylko dla łasuchów.
- Gold & Cashmere to dla mnie zapach pełny klasy, elegancji i ma swój urok. Zawiera w sobie połączenie słodkich cytrusów, wanilii, piżma jak i klonu z drzewem sandałowym. Dla mnie zapach idealny na okres świąt, sylwestra czy innych okazji, które kojarzą nam się z elegancją.


Miałaś już, któryś z tych zapachów, a może ty masz jakieś propozycje zapachowe do polecenia? Z chęcią wypróbuje nowe zapachy. A może jesteś świeżakiem w kringlowym świecie? Daj znać w komentarzach.

Zapraszam do sklepu Kringle gdzie znajdziecie dużo innych ciekawych zapachów i wiele korzystnych dla portfela promocji.

1 komentarz:

  1. Wspaniałe nowości, ja przygarnęłabym wszystkie no może oprócz miętowych ;)

    OdpowiedzUsuń