czwartek, 14 września 2017

Kringle Candle >> Cashmere & Cocoa

Nadeszły zimne wieczory i większość z nas marzy o gorącej herbacie lub czekoladzie, książce lub serialu, a także ciepłym kocyku i sweterku. Dzisiaj zapraszam na moją opinię wosku, który rozpieszczał moje zmysły zeszłej zimy, ale i także obecnej lato-jesieni.


Cashmere & Cocoa to połączenie kakao z pieczonymi marshmallow, a do tego wędzone drewno i wanilia oraz piżmem. Gdzieś w oddali również czuć paczule. Na sucho czuję tylko wanilię, kakao i pieczone pianki, ale po odpaleniu reszta składników daje się mocno wyczuć.



Zapach ten na pewno jest mocny i wyrazisty, ale niestety osoby lubiące delikatne zapachy nie polubią go. Ja osobiście jestem osobą, która lubi mocne zapachy i dlatego bardzo lubię właśnie markę Kringle, ponieważ wiele z ich wosków jest na prawdę bardzo mocnych.

Jakie zapachy zimowe polecacie z Kringle Candle?

1 komentarz:

  1. Ja z zimowych polecam pumpkin frosting - jak dla mnie idealny na jesień i zimę, bo pachnie jak prawdziwe dyniowe babeczki z odrobiną cynamonu <3

    OdpowiedzUsuń